Tip redakcie

Mladí dizajnéri otvárajú nové storočie tyčinky KOFILA

Mladí dizajnéri otvárajú nové storočie tyčinky KOFILA Počet fotiek v galérii: 1

KOFILA mieri do nového storočia v obaloch od talentovaných študentov grafického designu. Tí v návrhoch predstavujú svoj pohľad na ikonické dizajnové prvky v novodobom poňatí. Originálnu kombináciu jemnej kávovej náplne s mliečnou čokoládou ľudia milujú už 100 rokov. Nadčasová ikona patrí medzi 5 najpredávanejších tyčiniek na trhu. V roku 2022 sa jej v závode Nestlé Zora Olomouc vyrobilo viac ako 20 miliónov kusov. Od roku 2021 je navyše výhradne zo 100 % udržateľne získavaného kakaa.

KOFILA inšpiruje mladých umelcov

Príbeh o nadčasovej chuti sa začal písať v roku 1923. KOFILA očarila svojich priaznivcov nielen svojou výnimočnou chuťou kombinujúcou čokoládu s jemnou kávovou náplňou, ale aj unikátnym, typicky žltým obalom z pera dvorného ilustrátora Orionu, vtedy 23-ročného Zdeňka Rykra. Rovnako ako pred 100 rokmi aj teraz dáva KOFILA šancu mladým umelcom.

K 100. výročiu uvádza KOFILA dizajnovú edíciu, ktorá vznikla v spolupráci s ateliérom Grafického dizajnu Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne. Študenti zlínskej univerzity navrhli takmer 80 unikátnych dizajnov, z ktorých bolo vybraných 7 najzaujímavejších spĺňajúcich stanovené kritériá. Dizajny boli vybrané odbornou porotou.

Študenti sa vo svojich návrhoch inšpirovali nielen spojením typického prvku tyčinky, ktorým je káva a čokoláda, ale aj pôvodným dizajnom od Zdeňka Rykra alebo vzormi, ktoré boli v čase jej vzniku populárne.

KOFILA sa navyše od jesene roku 2021 vyrába zo 100 % udržateľne získavaného kakaa spĺňajúceho štandardy ekologickej udržateľnosti, férového obchodu a dodržiavania ľudských práv. Vyrába sa v olomouckej továrni Zora, ktorá na svoju prevádzku využíva zelenú energiu a kde sa jej v minulom roku vyrobilo viac ako 20 miliónov kusov.

„KOFILA je krásnym príkladom tradície, ktorá pretrváva po celé generácie. Do nového storočia vstupuje KOFILA v obaloch vytvorených mladými dizajnérmi, ktorí sa vo svojich návrhoch inšpirovali ikonickým obalom a dodali mu moderný nádych. Nadčasovosť tyčinky symbolizuje jej minimalistický tvar, rovnako tak unikátna receptúra spájajúca kávu a čokoládu, ktorá je navyše od roku 2021 vyrábaná zo 100 % udržateľného kakaa,“ dodáva Eliška Soukupová, manažérka značky KOFILA.

Podobné články

Tip redakcie

Hit sociálnych sietí „Skin cycling“ pod drobnohľadom dermatologičky. Ako ho doviesť do dokonalosti?

Hit sociálnych sietí „Skin cycling“ pod drobnohľadom dermatologičky. Ako ho doviesť do dokonalosti?

Na sociálnych sieťach sa stal virálnym, dermatológovia ho podporili a ženy po celom svete si ho post...

Tip redakcie

Belly Contouring: Cesta k pevnému a vyrysovanému brušku?

Zdroj: MG

K belly contouringu som sa dostala úplnou náhodou. Na maderoterapiu do Viktoria Massage chodím už ne...